2 hela jävla år :)

idag har jag och min kära pojkvän varit tillsammans i 2 hela år, det är fan inte illa!
så många gånger vi bara velat döda varandra, så många gånger vi har skrikit
på varandra utan någon direkt alvarlig anledning, så är det fortfanarda du och jag
vi har inte släppt taget om varandra och det tror jag inte vi kommer göra på länge
hoppas jag! de dagar det bara har varit du och jag, dom dagar vi har sagt
du & jag föralltid, de dagar vi ringt till varandra mitt i natten och sagt jag saknar
dig, du och jag är ganska lika tycker och tänker samma, ingen är som dig joel!
så vi kan dra slutsatsen: VI BEHÖVER VARANDRA, jag behöver iaf dig!


jag älskar dig / emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

och tänk så många gånger han har varit otrogen :O:(

2008-12-23 @ 20:07:01
Postat av: Anonym

japp precis..

2008-12-25 @ 23:29:11
Postat av: Anonym

haha aa okej vi säger så.. bög

2008-12-27 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0