hihihi

nu är man tillbaka i skolan igen efter en jobbig men också rolig helg :D i fredags var jag med min älskling och kolla på idol finalen :) sen så på lördagen jobbade jag från kl 12.00 till 21.00 utan någon rast :O men stark som jag är klarade jag av det för sen på kvällen träffa jag mina små vänner, linni, emme, idde, therra och carro för linni fylde år, GRATTIS!!! 
sen blev det söndag och då drog jag och evert till vattenpalatset, myspys va det. :)
senare på söndagen kom resten av min familj hem från skåne. fast jag har inte träffat dom än, sov ikke hemme inatt ;)

ha det bra nu ska jag fortsätta med en hörgrej som vi gör nu på administrationen :(
pusss sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0