ja blir såååå arg

kort dag i skolan i dag slutade 12:00 goott!! så jag gick med therese och carro på stan en stund och kollade lite, när vi skulle ta bussen ham så glömmer buss chafför jäveln alltid att stanna när jag har tryckt på det förbannade stopp knappen jag blir galen, att dom aldrig kan stanna! så jag får gå fram till busschafören varje gång och säga eh du ska skulle egentligen av här men du kan släppa mig där framma ist, alla busschafförer kör alltid samma ursäkt också ojdå jag var så inne i radion att ja glömde stanna, idiot säger jag bara! så nu känns det bättre haha
joel kommer hit lite senare då ska vi baka pepparkakor och kolla på bonde söker fru!!!

ha dää / emelie


bögen är ball

Kommentarer
Postat av: ohlsson

hahahahha, du är fan stöörd emelie!

du sitter ju för sjuutton på bussen & hoppas att de inte ska stanna, så de ska stanna längre fram så du slipper gå. och nu Klagar du över de? du är ju Glad över de, inte arg! du skriver bara sånna hårda ord för att du vill vara cool, din fäätta ;) haha

men imorn när vi ska kapa bussen kan vi stanna preciis vart vi vill :D

2008-12-10 @ 18:18:42
Postat av: emelie

hahaha ja vet, visst är ja så rooli ;) men dom är ändå idioter som inte stannar för tänk om ja ville av ;)

2008-12-10 @ 18:26:51
URL: http://emeliebsofiarv.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha ja vet, visst är ja så rooli ;) men dom är ändå idioter som inte stannar för tänk om ja ville av ;)

2008-12-10 @ 18:27:45
URL: http://emeliebsofiarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0