trött jävel

det är alltid samma ramsa, vi pratar i telefon innan vi lägger oss på kvällen som vanligt säger jag försov dig inte i morgon bara, det var det sista jag sa, vad är det hon gör? jo hon försover sig! nu får du fan ta å skärpa dig babe! nog med det, efter skolan åkte jag med sofia till torp för att hon skulle kolla på nyårs klänning och skor och hon hittade allt hon skulle ha :) helt bra, längtar som fan! men först är dert ju sälen och julafton det är ju inte helt fel det heller älskar att vara i fjällen, så mysigt!

nu ska jag ta mig en lång härlig dusch! ha det bäst / emelaay

Kommentarer
Postat av: Anonym

nnär drar du till sälen :)?

2008-12-09 @ 15:48:11
Postat av: emelie

jag åker den 21 dec :)

2008-12-09 @ 18:33:00
URL: http://emeliebsofiarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0