går inte ett steg till utan en mobiltelefon

ska berätta en ganska pinsam/störande grej som hände mig i fredags när jag skulle åka på fest hos carro på orust.
vi bestämmde att vi skulle ta 375 från stan 16:10 då är den hos mig cirkus 16:30 det var ju inga problem med de tänkte vi, det ska de ju inte va! men iaf när väl bussen kom då tänkte jaa gött nu äre inte långt kvar till festen börjar :) jag går på bussen går hela vägen längst bak å jag ser ingen sofia, therra eller linnea, jag tänkte va fan ska ja göra nu ska ja åka till carro å chansa vart hon bor? nej det går ju inte? hade ingen mobil så kunde inte ringa någon, jag tryckte på stopknappen å gik av på nästa busshållsplats. jag fick  gå hem igen, å när jag gått i ungefär 3 min ser ja nästa 375 buss komma å där ser ja mina älsklingar i bussen fan tänkte jag å sprang hem, pappa fick köra mig till henån fort som fan så hoppa ja på bussen där :) aja det löste sig tillslut. för övrigt var det en sjukt kul fest tack carro, du behöver inte oroa dig jag tror alla hade riktigt roligt :)

idag är det söndag, tråkigaste dagen på hela veckan! men får väl göra det bästa av saken, var med mamma i munkedal en sväng. nu ska ja städa mitt rum, ser ut som andra världskrioget där uppe!

ha en härlig söndag / emelie

vi för ett jävla tag sen! coola eller


Kommentarer
Postat av: Therra

Och det är bara du lilla älskling som lyckas med såna grejjer! haha you are one special little pussycat <3

2008-11-23 @ 20:05:34
Postat av: Therra

Och det är bara du som lyckas med såna grejjer lilla älskling! haha you are one special little pussycat <3

2008-11-23 @ 20:07:14
Postat av: carro

haha, de va bra att du ni hade roligt :D <3

2008-11-25 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0