tisdag

har varit en helt vanlig dag  i skolan, alltid lika mysigt med mina små sötnosar!
inga prov eller nått denna veckan, så jävla skönt!

åhå helgen är redan planerad :D känns så jävla skönt, älskar helger med mina tjejer :)
ibland när vi kommer till skolan på måndag morgon frågar vi varandra är det fest i helgen
eller? det är ju festen på helgen man längtar till hela veckorna, har man ett liv då eller?
ja vi kom fram till att livet är ju en fest! så jovisst vi har ett liv!

nu ska ja packa min väska för ska nämligen sova hos pojjken inatt.
sofia ring mig när du ser dettta

ha en mysig tisdag / emelie


Kommentarer
Postat av: ..

åå ja önskar jag och mina vänner kunde kopiera varandra lika bra som ni gör!!!

2008-11-26 @ 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0