27/1

i helgen var det riktigt kul tills folk fick i sig lite för mycket alkohol tror jag ;) haha..

just nu har jag jävligt tråkigt. skulle var med evert idag men han fick annat för sig så nu vet jag inte vad jag ska göra, får väl plugga eller nått i stället, fast har inget att plugga på så det går nog inte det heller :P

i morgon drar jag och therra på spinnging, det blir inte spinning så ofta för mig har jahg märkt, haha, kommer alltid på nån bortförklaring. men i morgon ska jag paddla mig till friskis vare sig jag vill/kan eller inte!

så då ska jag gå och se om jag kommer på nått jag kan göra ;)


längtar till sommaren, den kommer bli bäst!!



ha de! sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0