kände att det va dags nu

har inte haft tid/orkat att skriva i bloggen på ett tag nu så nu tvingar emelie mig att skriva.. haha hon är helt beng.
just nu sitter jag här efter ett spinningpass. riktigt jobbigt men har inte tränat på ett tag heller så kände att det va så dags så :P
idag slutade vi tidigt från skolan ca, 12:00 och jag och emelie skulle ta bussen till friskis&svettis kl fyra så först gick vi en stund på stan, sen ringde therra och tyckte synd om oss för att vi luffa så vi fick komma bort till hennes jobb, där satt vi i sisådär 2 h 30 min och sen bar det av till friskis :) rätt jobbigt om jag får säga det själv.

nu ska jag duscha och sen ska jag kolla vad som kommer på TV:n ikväll :)

/ sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har inte tvingat dig fitta

2009-01-19 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0