tjenna

just nu skulle jag vilja ha lite hjälp av emelie. på tisdga ska man ha lämnat in 33 frågor i samhällskunskapen och jag har kört fast helt och hållet på fråga 21. kan varken svara på den frågan eller någon därefter. och nu är det så att jag vet att emelie har gjort nästan alla frågor så det vore underbart om du ringer mig när du ser detta så jag kan få frågorna överstökat :)
just det ja, idag va jag uppe vid bjursjön och åkte skridskor. det gick inget vidare bra, eller vidare bra? det gick skit dåligt!!! men det va kul ändå.

 
inte så bra bilden, kameran var kass i mörkret.

nu ska jag upp och kolla på tv ett tag. ha det fint sofia

Kommentarer
Postat av: CARRO

du har gått i konståkning va? emelie har de iallfall.. men för mig du också gjort de? :P

2009-01-12 @ 15:36:01
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: sofia

jajjamän det har jag vettu ;) undrar vart all den träningen tog vägen, kan knappt stå på skrillorna längra :P

2009-01-12 @ 19:25:09
URL: http://emeliebsofiarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0