inget att göra på lektionen

FÖRHÅLLANDE

1. Är du singel just nu?
e: yeep
s: nej inte just nu

2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? 
e:  maaassa strul
s: långa förhållanden nu i alla fall

3. Är du redo & satsa på ett förhållande nu?
e:  nej har precis gjort slut, men man vet aldrig
s:

4. När hade du sex senast?
e: för 3 veckor sedan
s: i förförgår

5. Har du en kk?
e: naaj
s: haha noo

6. Har du haft oskyddat nån gång?
e: fööör många gånger
s: japp

7. Har du playat någon nångång?
e: ja på skämt
s: haha yes I have

8. Har du dumpat någon & sedan ångrat dig?
e: nej det har ja inte
s:  ah så kan man se det

9. Har du någon kille/tjej på g nu?
e: som ja sa, men vet aldrig
s: nej

10. Haft sex på fyllan?
e: åhåå ja fy fan
s: jo det har jag väl

11. Sagt jag älskar dig till någon & verkligen menat det? 
e: jaoo
s: yes

12. Sparat något från ett gammalt förhållande?
e: ja
s: tror inte jag har nått kvar

13. Somnat gråtande p.g.a kärleken?
e: ah jävla idiot
s: har väl hänt

14. Varit på en blind date?
e: naj
s: nepp

15. Varit otrogen?
e: usch aldrig!
s: ja tyvärr

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän?
e: the one and only hoe sofia
s: yes, only emme :D

2. Är du ofta med dina vänner?
e: jaa jävligt ofta
s: ja det tycker jag

3. Vad brukar ni hitta på?
e: allt möjligt, festar, myser å äter maaaat
s: festa och äta för det mesta

4. Bästa minnet med en vän?
e: det är många
s: dom är många

5. Säg namnen på några riktigt bra vänner?
e: sofia, therese, linnea, ida, carro,
s: emelie, therese, linnea och ida

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar?
e: är alltid mig själv
s: ja självklart

7. Har du hatat din bästa vän?
e: hela dan varje dag
s: gör o kommer alltid att göra

8. Har du alltid kul med dina vänner?
e: jaa alltid
s: ja dom är bäst

SISTA SOM

1. Som du fick en puss av?
e: mitt ex
s: my boyfriend evert

2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)?
e: carro
s: evert igen

3. Du delade ett riktigt skratt med?
e: alla tjejor
s: skrattar riktigt varje dag med tjejorna

4. Du gick på bio med?
e: mitt ex
s: det va nog evert här med

5. Du höll i handen?
e: mitt ex
s: evve

6. Du gick på stan med?
e: sofia
s. emme, hon skulle tvunget ha choklad

7. Delade en pizza med dig?
e: dela? tar oftast en hel själv
s: linnea och emelie

8. Du ringde?
e: sofia
s: det va emme

9. Skickade ett sms till dig?
e: mamma
s: älsklingen

10. Du kramade?
e: sandra, therras syrra
s: måste ha vart evve

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov?
e: nej aldrig
s: får alltid gå ut så nepp det har jag inte

2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster?
e: nej ser inte in till garnnen
s: näääpp

3. Längtar du till sommarn igen?
e: jaa SOMMAR 09!!!
s: som bara den!!!

4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?
e: oh vilken skönhet
s: säger? pratar inte med mig själv i spegeln

5. Hur svarar du i telefon?
e: hej de e emelie
s: ah hallå eller hej det är sofia

6. Vill du ha barn?
e: jaa klart
s: yes 2 stycken

7. Har du gjort något olagligt? 
e: jaa faan :P
s: ja emelie drar ner mig i skiten :(

8. Vill du så får du gärna berätta vad?
e: håller de hemligt tror ja
s: det håller jag hemligt

9. Har du några tatueringar/piercingar?
e: öronen, naveln
s: bara hål i öronen

10. Bäddar du ofta sängen?
e: de är väldigt sällan
s: ah några timmar innan jag ska sova

11. Hatar du någon riktigt mycket just nu?
e: hatar är ett starkt ord, men ja ogillar några
s: nej du

12. Vad gör dig rikigt glad?
e: vänner, släkt o mat!
s: mina små vänner och evve

13. Går du i kyrkan
e: ja varje söndag
s: bara om jag måste

14. Gillar du att sjunga?
e: ja älskart
s: ah för mig själv :P
 
15. Har du egen dator?

e: ja
s: no den står i mammas och pappas rum

16. Hur mår du idag?
e: bra fast trött
s: riktigt bra faktiskt

17. Vilken klass går du i?
e: HP2D
s: HP2D

Kommentarer
Postat av: THERRA DEN BÄSTA

olagligatjejeröppnarsaltgurkburkpåcoop.se

PUSS!

2009-01-14 @ 18:11:29
Postat av: THERRA DEN BÄSTA

olagligatjejeröppnarsaltgurkburkpåcoop.se

PUSS!

2009-01-14 @ 18:17:05
Postat av: THERRA DEN BÄSTA

olagligatjejeröppnarsaltgurkburkpåcoop.se

PUSS!

2009-01-14 @ 18:26:44
Postat av: EMELIE

detskulledujuhållatystom.se

2009-01-14 @ 18:50:14
URL: http://emeliebsofiarv.blogg.se/
Postat av: THERRA DEN BÄSTA

mammaharsagtattmanskaalltidsägasanningen.se

2009-01-14 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0